søndag 12. mars 2017

Shopping i Berlin


Koffertene var litt tyngre på vei fra Berlin enn til. Akkurat som det skal være. Det aller første jeg kjøpte var dette munnblåste glasshodet fra loppemarkedet på Boxhagener Platz. Heldigvis overlevde det transporten hjem. 









På Bolia ble vi oppvartet etter alle kunstens regler, og når vi i tillegg kunne handle på salg, ble det alt i alt en finfin shoppeopplevelse. 







Litt retro.







Litt rock´n´roll. 







Litt punk. 








Og litt disco..!









 Kaffeelskeren i meg ble tilfredsstilt, uten at lommeboka led av det. 






Vi kjøpte med oss variert lesestoff, til ulike anledninger: dikt, tegneserier, romaner og reisehåndbøker. Noe godt brukt, noe helt uåpnet. 







Jeg fikk meg et mykt, deilig skjerf som varmet godt på de kjøligere dagene. Og skoene gleder jeg meg til å bruke når det blir vår igjen. Kanskje tør jeg til og med å matche dem med en hatt...







Og selv om det var ferie, lå det hele tiden i bakhodet at jeg kunne kjøpe med meg noe hjem som kunne komme elevene mine til gode. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)