tirsdag 15. mai 2018

Fotoutfordring uke 20: vårkveld i golden hour



Hagen har foreløpig fått være for seg selv. Nå har hvitveisene tatt over, og hele plenen er som en sval, fuktig skogsbunn. 






Sola slenger kveldens siste stråler mellom trærnes vårlubne armer, og vever alt inn i lys.






Hvitveisene kryper sakte inn i seg selv, klare for kvelden. 






Og ved den hemmelige dammen i skogkanten speiler den majestetiske grana seg en siste gang i blikkstille vann før den også lar dag være dag for denne gang. 


...

Denne gangen prøvde jeg meg på backlit-bilder med golden hour-sol imot. Effekten var lett å fange. Neste gang vil jeg strekke meg litt til, og prøve å oppnå det samme med en levende modell mellom sola og meg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)